Tuesday, July 30, 2024

Superligaen 2024 2025 FC København AGF

  

2e journee
28 juillet 2024
Parken

DANISH
SuperLigaen.2024.2025.FCK.Agf.DAN.twb22.mp4
https://1fichier.com/?whjvqd2d1jw2m26j8yjb

En kendelse fyldte rigtig meget efter FC København sejr på 3-2 over AGF. I første halvleg fik Viktor Claesson tildelt et straffespark, efter at svenskeren blev ramt af AGF-spilleren Gift Links inde i feltet. FCK scorede bagefter til 1-1 og endte altså med at vinde opgøret, og efterfølgende var der stor utilfredshed, da man i AGF-lejren mente, at der var tale om et meget tyndt straffespark. Bold taget en snak med kampens dommer, Lasse Læbel Graagaard, der holder fast i, at det var det rigtige at pege på pletten. - Nu har jeg analyseret den til bunds, og jeg har brugt de billeder, som vi har haft ude i VAR-rummet. - Jeg tænker langt henad vejen, at jeg ser det samme, som jeg så på banen. Det er, at FCK-spilleren tog et træk forbi AGF-spilleren, der valgte at sætte sit venstre ben ud og begå et benspænd på FCK-spilleren.















No comments:

Post a Comment

NO LINKS ALLOWED