Sunday, February 19, 2023

Denmark NordicBet Liga 2022 2023 Vejle Boldklub Fremad Amager

 

18 fevrier 2023

DANISH
NordicbetLiga.2022.2023.Vejle.Fremad.Amager.DEN.twb22.mp4
3.59 Go https://1fichier.com/?yof4ohj6kbxboebnyq6j
https://filejoker.net/mj8st389czc5

Saeid Ezatolahi var en dominerende faktor på midtbanen i 80 minutter, da Vejle Boldklub kom fornemt fra start forårets kapløb i NordicBet LIGA med en klar sejr på 4-1 over Fremad Amager. Iraneren bidrog med kampens tredje scoring undervejs, da han driblede forbi en modspiller og lagde bolden ind ved roden af stolpen.Saeid Ezatolahi har ikke fået nettene til at blafre i Nørreskoven siden november 2021, men lørdag eftermiddag fik måltørken fra VM-deltageren en ende, da han efter godt og vel en times spil modtog en god bold fra Kirkegaard, vendte rundt og snød en modspiller, inden han lagde bolden i nettet.


- Det var fedt at score og det var et vigtigt mål i kampen. Med den tredje scoring tog vi den sidste spænding ud af opgøret, og jeg var glad for at kunne hjælpe holdet mod en sejr, indleder Saeid Ezatolahi.- Jeg fik en god bold fra Kirkegaard og så, at jeg kunne komme fri med et godt touch på bolden. Da jeg havde målmanden foran mig, var det bedst at sigte efter at score, så jeg fik tempereret bolden rigtigt, og den gik i nettet. Det var en god følelse at score igen, men der vigtigste var, at det hjalp holdet, siger Saeid Ezatolahi.












No comments:

Post a Comment

NO LINKS ALLOWED