Tuesday, August 9, 2022

Ladies First: Denmark Gjensidige Kvindeliga 2022 2023 Opening HB Køge Brøndby IF


1ere journee
7 aout 2022
Capelli Sport Stadion

DENM 
Denm.Gjensidige.Kvindeliga.2022.2023.HB.Koge.Brondby.IF.twb22-1.ts
4.3 Go
https://uptobox.com/ipryeveidimr
https://filejoker.net/lwtm053ulpkq
Denm.Gjensidige.Kvindeliga.2022.2023.HB.Koge.Brondby.IF.twb22-2.ts
3.7 Go
https://uptobox.com/zlo2fw9pdrgt
https://filejoker.net/qfzdrmn5mg25

De forsvarende danske mestre fra HB Køge skal søndag eftermiddag i aktion for første gang i 2022-23-sæsonen, når Brøndby IF gæster Capelli Sport Stadion. Og spændingen er på sit højeste i HB Køge-truppen forud for åbningskampen. Det fortæller Mie Leth Jans efter lørdagens træning på Capelli Sport Stadion.  “Vi er alle meget spændte på den nye sæson. Vi kan næsten ikke vente med at komme i gang og tage hul på sæsonen i morgen. Jeg synes virkelig, at vi har haft den bedste start med kvalitetstræninger og rigtig gode træningskampe, hvor vi har fået presset os selv, men også har fået vist et rigtigt fint spil. Derfor er det heller ikke nogen hemmelighed, at vi stræber efter toppen igen og selvfølgelig går all-in. Vi skal fra start af vise, at vi er her for at vinde. Så jeg ser meget frem til i morgen – det gør vi allesammen,” lyder det fra Mie Leth Jans. 


For Mie er der også ekstra meget på spil i netop denne åbningskamp mod Brøndby IF. Sidst hun var på kontrakt i Danmark og spillede i den danske kvindeliga, var det nemlig for rivalerne i Brøndby.  “Brøndby er jo min gamle klub, så det bliver naturligvis lidt specielt at spille mod dem, det vil jeg da gerne indrømme. Jeg havde en rigtig god tid i Brøndby, der var med til at danne mig som både fodboldspiller og menneske – og det vil jeg aldrig glemme. Men jeg sidder ikke fast i fortiden, og det her betyder bare, at jeg er endnu mere tændt på at gå ind og levere mit bedste i morgen,” fortæller Mie og uddyber om hendes første tid i HB Køge samt hendes nye rolle på holdet. “Vi er jo en del nye ansigter i truppen – inklusiv mig selv – men jeg føler virkelig, at alle os “nye” er faldet rigtig godt til på kort tid. Alle har været meget imødekommende og åbne, og det gør også bare, at vi faktisk føler, at vi har været her i meget længere tid. På den måde falder man også meget naturligt ind i nogle bestemte roller. For mit eget vedkommende trives jeg rigtig godt i en lederrolle, hvor jeg på bedste vis forsøger at hjælpe mine medspillere. Jeg er den ældste på holdet, så jeg deler naturligt meget ud af mine erfaringer og forsøger at være en god støtte til særligt de unge på holdet,” slutter Mie Leth Jans.




















No comments:

Post a Comment

NO LINKS ALLOWED